Bez bólu

Zakorzeniony w ludziach strach przed dentystą spowodowany jest obawą, że podczas wizyty w gabinecie stomatologicznym będą cierpieć. Lęk przed bólem jest tak silny, że wiele osób zaniedbuje swoje zdrowie i doprowadza swoje zęby do stanu, w którym, tak czy siak, zaczynają dokuczać dolegliwości bólowe, pojawiają się problemy z gryzieniem i krwawieniem dziąseł. Trafienie do gabinetu w takim momencie jest z wielu względów jeszcze gorsze, nie wszystkie zęby da się wtedy uratować.

bez-bolu-1

Tymczasem medycyna rozwija się w ogromnym tempie, anestezjologia przychodzi na ratunek w walce z bólem, a stomatolodzy w swoich gabinetach dokonują cudów, by zabiegom przeprowadzanym w obrębie jamy ustnej nie towarzyszył ból.

Znieczulenie miejscowe polega na czasowym upośledzeniu przewodzenia impulsów nerwowych na wybranej części ciała. Powoduje to całkowite zniesienie odczuwania bólu. Popularne w stomatologii znieczulenie powierzchniowe polega na naniesieniu na mie jsce znieczulane preparatu w formie żelu, kremu lub sprayu. Jest ono znieczuleniem lekkim, które stosuje się przy usuwaniu kamienia nazębnego, a także u dzieci przy ekstrakcji zębów mlecznych; bywa też podawane wstępnie przed wkłuciem zastrzyka. Za pomocą zastrzyku dokonuje się znieczulenia, które silniej działa na tkanki dziąseł, języka, policzka. Takie znieczulenie pozwala na nieodczuwalne zabiegi dotykające nerwów zębodołowych.

Wyznajemy zasadę, że należy korzystać z osiągnięć medycyny, nie tylko się nimi chwalić. Dlatego w naszym gabinecie znieczulenie jest standardem, a nie dodatkiem extra. Profesjonalizm okazujemy nie tylko poprzez skutecznie wykonany zabieg, ale także wykazując serce i zrozumienie dla naszych Pacjentów i ich obaw. Wśród wielu dzieci i niektórych osób dorosłych największą obawę niesie wizja borowania zębów, do tego stopnia, że już sam dźwięk wiertła powoduje u nich paraliż. Dla nich przygotowaliśmy żel Car isolv, umożliwiający pozbywanie się próchnicy bez potrzeby wiercenia. Nanoszony na zaatakowane zmianami miejsca preparat rozpuszcza próchnicę, a pozostałości są delikatnie wyciągane przez lekarza.  Odwiedzając nasz gabinet przekonasz się, że wizyta u stomatologa nie musi pozostawiać złych wspomnień.