Gabinet

GABINET, CZYLI KILKA SŁÓW O NAS

Na idealny gabinet stomatologiczny składa się kilka kwestii. Nie chodzi tylko o estetykę wnętrza, o robiące dobre wrażenie meble i wyposażenie, wygodny fotel – chociaż to też jest istotne. Gabinet to także tworzący go ludzie – kompetentni, ale też empatyczni, z umiejętnościami technicznymi, ale także z doświadczeniem w reagowaniu na potrzeby pacjenta, odczuwający jego uczucia i reagujący na jego strach czy ból. Od ponad 20 lat prowadzimy działalność stomatologiczną na terenie Poznania i od 2 lat na terenie Skórzewa, zdobywając uznanie kolejnych pacjentów.

Doświadczeni specjaliści i renomowanych marek wyposażenie przyczyniają się do osiągania doskonałych efektów naszej pracy. Oferta usług świadczonych w naszym gabinecie obejmuje leczenie ubytków, wstawianie koronek, implantów zębowych, protez, poza tym wybielamy zębyimg_8811 i wykonujemy osobiste ortodontyczne aparaty korygujące. Szeroka gama wykonywanych zabiegów, a także profesjonalne podejście do standardów obsługi pacjenta sprawiają, że nasz gabinet jest miejscem, do którego pacjenci wracają i przyprowadzają do nas swoje dzieci i rodziny.

Jesteśmy przygotowani do leczenia ząbków dzieci i chętnie podejmujemy się przeprowadzania zabiegów, uwzględniając sugestie rodziców dotyczące przebiegu takich działań. Przede wszystkich nie chcemy zniechęcać dzieci do wizyt u stomatologa, ponieważ wiemy, jak ważna jest profilaktyka już od najmłodszych lat życia i leczenie ubytków, zanim zniszczą one znaczne części uzębienia. Rozumiemy też, jak wielka trauma może wiązać się z odwiedzinami lekarza stomatologa przez dorosłe osoby. Ale zaręczamy, że razem pokonamy lęk, proszę nam tylko o nim powiedzieć, a zrobimy wszystko, by ta wizyta odmieniła Wasze podejście do gabinetów stomatologicznych.

Każdy zabieg przeprowadzamy z najwyższą starannością, bo dobrze wykonana praca i zadowolenie pacjentów jest najlepszą zapłatą za nasz trud. Poznań i Skórzewo zapraszają do naszych gabinetów, gdzie czekają na Ciebie nasi specjaliści!

Właścicielem i osobą prowadzącą jest lek.stom.  Anna Dąbrowska.

Zapraszamy do odwiedzin
Zespół PRIMA-DENT