Protetyka w Poznaniu

PRIMA-DENT to najnowocześniejsze dostępne rozwiązania w dziedzinie protetyki. Nasi protetycy to doświadczeni fachowcy w dziedzinie, brakujące uzębienie uzupełniają wykorzystując wszystkie dostępne technologie.

protetyka1

Dlatego protetyka jest tematem chętnie poruszanym przez naszych pacjentów. Poznań jest miastem gdzie mamy nasze gabinety. Nasi pacjenci mogą liczyć na profesjonalne uzupełnienie nawet jednego zęba, kilku, czy całej szczęki. W trakcie pierwszej wizyty lekarz udzieli wyczerpujących informacji dotyczących możliwych rozwiązań protetycznych. Protetyk wspólnie z pacjentem dokona najkorzystniejszego wyboru zgodnego z jego potrzebami i oczekiwaniami.

protetyka2

Pacjent ma możliwość wyboru między mostem, a kilkoma rodzajami estetycznych protez szkieletowych. Lekarz protetyk dokładnie wyjaśni zalety wynikające z zastosowania każdego z rozwiązań. Efektem końcowym jest wybrana przez pacjenta proteza spełniająca oczekiwania. Jak widać protetyka przez nas wykonywana wygląda naturalnie i daje noszącą ją osobie pełen komfort.  Dla wielu osób posiadanie białych zębów ma bardzo duże znaczenie. Odpowiednia pielęgnacja zębów pozwala cieszyć się ich zdrowym wyglądem. W przeciwnym wypadku konieczna może być wizyta u lekarza protetyka, by je wybielić.  Nowoczesne rozwiązania protetyczne to wiele możliwości estetycznej korekty, czy przebudowy przebarwionych i nieprawidłowo ustawionych zębów. Nasi specjaliści przedstawią możliwe rozwiązania i pomogą wybrać najkorzystniejsze, satysfakcjonujące pacjenta rozwiązanie np. wysokiej jakości koronę i licówkę porcelanową. Po leczeniu pacjent osiąga doskonały efekt estetyczny i funkcjonalny. Poznań to miasto gdzie z naszych usług mogą skorzystać zarówno mieszkańcy, jak i turyści.