Usługi

WYKONYWANE USŁUGI I ZABIEGI

Wszelkie szczegółowe informacje, na temat świadczonych przez nas usług stomatologicznych, dostępne są w naszej placówce, a także pod numerami telefonu 61-883-40-74, 61-883-40-77 oraz 602-114-034. Na wszystkie pytania odpowiadamy również drogą mailową, korzystając przy tym z adresu, primadent@inneria.eu. Istnieje również możliwość wykonywania rezerwacji drogą telefoniczną oraz przez internet. Zapewniamy przyjemną obsługę klienta oraz możliwość skorzystania z usługi w najdogodniejszym dla klienta terminie.

uslugi-1

Jesteśmy gotowi w krótkim czasie odpowiedzieć na wszelkie pytania, dotyczące naszych usług oraz cennika. Podczas pierwszej wizyty w naszym gabinecie stomatologicznym realizujemy dokładne badanie, pozwalające nam określić stan zdrowia zębów i dziąseł. Dzięki temu jesteśmy w stanie zdiagnozować występujące schorzenia oraz określić kierunek leczenia pacjenta.

PIERWSZA WIZYTA

Jeśli bezpłatny przegląd wykonany na pierwszej wizycie wskaże potrzebę przeprowadzenia zabiegów stomatologicznych, pacjent może skorzystać z najbliższego wolnego terminu. W razie takiej konieczności, chory może zostać skierowany pod opiekę ortodonty bądź innego specjalisty.

LECZENIE DZIECI

Nasza działalność to także kompleksowe leczenie stomatologiczne u dzieci. Wykonujemy regularne przeglądy stomatologiczne oraz czynności profilaktyczne. Zapewniamy przy tym przyjemną atmosferę oraz warunki, sprawiające iż dziecko nie czuje się zaniepokojone. Wykonujemy także leczenie chorób miazgi zębowej u małych pacjentów, a także zajmujemy się leczeniem takich schorzeń jak próchnica czy choroby dziąseł. Aby zapewnić dzieciom przyjemne warunki, nawet podczas realizacji zaawansowanych zabiegów dentystycznych, korzystamy z usług stomatologów specjalizujących się w leczeniu najmłodszych pacjentów.

Wykonujemy także czynności związane z profilaktyką i zapobieganiem powstawania chorób. Oferujemy między innymi lakowanie bruzd- czynność, która skutecznie zapobiega powstawaniu próchnicy. Przebieg każdego z zabiegów może być indywidualnie ustalony z rodzicami, którzy najlepiej znają potrzeby dziecka. Podstawą naszej działalności jest profilaktyka oraz skuteczne leczenie zachowawcze. Wszystkich naszych pacjentów zachęcamy do korzystania z regularnych przeglądów, które powinny odbywać się 2 razy do roku.

LECZENIE ZACHOWAWCZE

Zapewniamy także doradztwo oraz zgodne z aktualną wiedzą stomatologiczną wskazówki, dotyczące prawidłowego sposobu szczotkowania zębów, doboru past oraz środków do higieny jamy ustnej. Dzięki tym działaniom możliwe jest zapobieganie rozwojowi wielu groźnych schorzeń. Realizujemy także czynności związane z leczeniem kanałowym oraz wypełnianiem ubytków zębowych. Dzięki stosowaniu najlepszych materiałów, zapewniamy dokładną realizację tego rodzaju zabiegów dentystycznych oraz estetykę. Dokładamy przy tym starań, by wykonywane usługi były w najwyższym stopniu bezbolesne.

Zajmujemy się także usuwaniem kamienia nazębnego oraz różnych osadów. Zajmujemy się także dozowaniem lakierów fluorowych, co przeciwdziała chorobom dziąseł oraz próchnicy. W naszym gabinecie stomatologicznym korzystamy wyłącznie z najlepszych, bezpiecznych dla zdrowia środków, co znacząco podnosi jakość oferowanych usług. Wykonujemy także działania związane z chirurgią zębową. Usuwamy zęby nie nadające się do leczenia, a także wykonujemy zabiegi chirurgiczne, pozwalające na przeciwdziałanie procesom chorobowym. Wszelkie tego typu działania wykonywane są przy użyciu precyzyjnych, zaawansowanych sprzętów i najlepszych metod.

CHIRURGIA

Obecnie chirurgia stomatologiczna to nie tylko usuwanie, ale też leczenie poważnych stanów chorobowych zębów. Pozwala ona skutecznie leczyć różne stany chorobowe uzębienia.

CHOROBY PRZYZĘBIA

Często spotykane krwawienie z dziąseł jest sygnałem, że konieczna jest wizyta u periodontologa. Ból w trakcie spożywania zimnych, lub ciepłych potraw, nadwrażliwość zębów prowadzi do powstania przewlekłych stanów zapalnych dziąseł i zębów. Występujące stany zapalne okołozębia osłabiają trzymanie zęba, a w konsekwencji ich wypadania. Zaawansowany stan paradontozy spowodowanej niewłaściwą higieną jamy ustnej, która należy do ważnych przyczyn jej powstawania. Bardzo dokładne szczotkowanie zębów po każdym posiłku pozostawia na zębach fragmenty płytki nazębnej, która szybko zamienia się w kamień nazębny. Należy on do przyczyn powstawania groźnych chorób przyzębia.

Ważnym elementem skutecznego leczenia jest dokładne usunięcia kamienia nazębnego (t zw. skaling). Pozwala to w większości przypadków spowolnić rozwój choroby. Wszystkie dostępne badania naukowe potwierdzają, że profilaktycznie wykonywany skaling zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób przyzębia. Takie działania profilaktyczne pozwalają eliminować ryzyko wystąpienia paradontozy przez osadzający się kamień. Pacjenci, którzy choć raz mieli usunięty kamień nazębny, wiedzą, że ten bezbolesny zabieg pomaga utrzymać należytą czystość zębów i dziąseł, oraz zapobiega powstawaniu próchnicy. Nasi lekarze po profesjonalnie wykonanym czyszczeniu zębów zalecają nałożenie lakierów fluorowych ograniczających ryzyko powstawania próchnicy, oraz zmniejszających nadwrażliwość.

LECZENIE BEZBOLESNE

Wszystkie zabiegi wykonujemy bezboleśnie, bo najważniejszy jest dla nas komfort Pacjenta, dlatego znieczulenie traktujemy jako standard. Zdajemy sobie sprawę, że niektórym Pacjentom przeszkadza dźwięk wiertła, dlatego oferujemy im bezinwazyjne leczenie żelem Carislov co bardzo często pozwala uniknąć nieprzyjemnego borowania.

LECZENIE BEZ LĘKU

Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu osób wizyta w gabinecie stomatologicznym kojarzy się z bólem. Taki strach uniemożliwia, a często bardzo utrudnia skuteczne leczenie. Dla wielu osób już sam widok igły stomatologicznej, czy hałas wiertła może wywołać silną reakcję lękową. W naszym gabinecie ułatwiamy Pacjentom zapomnieć o negatywnych emocjach, dzięki czemu zabieg może się odbyć w sposób komfortowy.

WYBIELANIE ZĘBÓW POZNAŃ

Każdemu marzy się piękny biały uśmiech, a śnieżno białe zęby to tylko marzenie. Takie zęby dodają uroku i pewności siebie poprawiając samopoczucie. Wtedy chętniej się uśmiechamy przez co jesteśmy postrzegani korzystniej przez otoczenie. Śnieżno białe zęby wyglądają na bardzo zdrowe i zadbane. W naszym gabinecie szybko i bezboleśnie wykonujemy wybielanie zębów dzięki czemu już po jednej wizycie otrzymujemy idealnie białe zęby.

ORTODONCJA

Leczenie ortodontyczne obejmuje właściwe przeprowadzenie leczenia wszelkich nieprawidłowości, lub wad zgryzu u pacjentów w każdym wieku. W leczeniu stosujemy wszelkie dostępne i sprawdzone metody leczenia. W naszej codziennej praktyce do tego celu wykorzystujemy pełną gamę nowoczesnych aparatów stałych i ruchomych.

PROTETYKA

W naszym gabinecie pracują wykwalifikowani protetycy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania. Nasi fachowcy zajmujący się uzupełnianiem braków w uzębieniu robią to przy zastosowaniu wszystkich możliwych technologii. Po uzupełnieniu brakujących zębów, pacjenci mogą cieszyć nowymi zębami przez wiele lat.